22.06.2026-16:18
(Son Güncelleme:22.06.2026-16:18)
Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniği'nde yeni bir gelişme yaşandı. Uzm. Dr. Şeyma Bayındır, bu polikliniğe atanarak hasta kabulüne başlamıştır.
Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, sağlık hizmetlerini güçlendirmek amacıyla doktor atamalarına devam etmektedir. Bu çerçevede, Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniği, Uzm. Dr. Şeyma Bayındır ile birlikte daha fazla hastaya hizmet verebilir hale gelmiştir.
Ayrıca, eksik görülen polikliniklerde de doktor atamalarının süreceği belirtilmiştir. Bu durum, Bilecik'teki sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmayı hedeflemektedir.
UZMAN DOKTOR ŞEYMA BAYINDIR HASTA KABULÜNE BAŞLADI UZM. DR. ŞEYMA BAYINDIR
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Gündem HABERLERİ