Seydikemer'deki orman yangını kontrol altına alındı
Muğla’nın Seydikemer ilçesinde, zirai alanda başlayıp ormanlık alana sıçrayan yangın, havadan ve karadan gerçekleştirilen yoğun müdahalesonucunda kontrol altına alındı.
Yangın, Gölbent Mahallesi yakınlarında öğle saatlerinde zirai alanda meydana geldi. Rüzgarın etkisiyle hızla büyüyen alevler, ormanlık alana sıçradı. 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbarın ardından bölgeye acil olarak orman ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü ve Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri, kısa sürede olay yerine ulaşarak yangına müdahaleye başladı. Yangına müdahalede 3 helikopter, 1 uçak ile havadan; 10 arazöz, 5 su tankeri ve 1 iş makinesi ile karadan destek sağlandı. Ekiplerin yoğun çalışmaları neticesinde yangın kontrol altına alındı.
Bölgede devam eden soğutma çalışmalarının dışında, yangının çıkış nedeninin belirlenebilmesi için başlatılan soruşturma sürüyor.
SEYDİKEMER'DEKİ ORMAN YANGINI KONTROL ALTINA ALINDI