İstanbul'un Sarıyer ilçesinde, gece saatlerinde kontrolden çıkan bir otomobil denize düştü. Olay sırasında sürücünün aracından atlayarak kurtulması dikkat çekerken, yaşanan anlar bir vatandaşın cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Olay, Sarıyer Rumeli Kavağı’nda meydana geldi. İddiaya göre, alkollü olduğu belirtilen sürücü, balıkçı barınağının yanında seyir halindeyken direksiyon hakimiyetini kaybetti. Kontrolden çıkan otomobil, mendirekten denize düştü. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sürücü, araçtan atlayarak kendini kurtardı.
Sabah saatlerinde olay yerine gelen çekici, otomobili denizden çıkardı. Olayda ölen ya da yaralanan kimse olmadı. Yaşananlar sırasında bir vatandaşın cep telefonuyla kaydettiği görüntülerde, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayan kişinin, otomobilin denize düştüğünü ihbar ettiği sırada görevlilere "Adamın battığı nokta çok güzel, baksana köprü manzarasına karşı" dediği duyuluyor. Görüntülerde ayrıca, görüşme sırasında görevlinin "Nereye uçtu?" sorusuna yanıt vererek, deniz kenarını işaret ettiği anlar da yer alıyor.
Olayla ilgili incelemelerin sürdüğü belirtildi.
Sarıyer’de kontrolden çıkan otomobil denize uçtu: Sürücü araçtan atlayarak kurtuldu