Şahinbey Ampute Futbol Takımı’ndan tarihi başarı
Şahinbey Ampute Futbol Takımı, Ampute Süper Lig ve Türkiye Kupası'nın ardından Ampute Süper Kupa'yı da kazanarak sezonu üç kupayla tamamladı. Takım, Ampute Futbol Süper Ligi'ni şampiyon olarak tamamladıktan sonra, İstanbul'da düzenlenen Türkiye Kupası finalinde Başkent Ampute Futbol Gücü’nü uzatmalarda 4-1 mağlup ederek Türkiye Kupası'nı elde etti. Ardından Süper Kupa finalinde de aynı rakibini uzatmalarda 5-4 yenerek Süper Kupa'nın sahibi oldu.
Başkan Cuma Güzel'den kutlama
İstanbul'da gerçekleştirilen Türkiye Kupası ve Süper Kupa karşılaşmalarında takımı yalnız bırakmayan Şahinbey Belediye Spor Kulüp Başkanı Cuma Güzel, elde edilen başarıdan büyük mutluluk duyduklarını ifade etti. Güzel, "Şahinbey’in olduğu yerde başarı ve büyük hedefler vardır. Zorlu bir sezonun ardından lig şampiyonluğunu kazandık. Daha sonra İstanbul’da oynanan karşılaşmalarda Türkiye Kupası’nı ve Süper Kupa’yı kazanarak sezonu üç kupayla tamamladık. Bu başarıda emeği geçen teknik heyetimizi ve futbolcularımızı kutluyorum. Kazandığımız kupaları, desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na ve taraftarlarımıza armağan ediyoruz," dedi.
ŞAHİNBEY AMPUTE FUTBOL TAKIMI AMPUTE SÜPER LİG VE TÜRKİYE KUPASI’NIN ARDINDAN AMPUTE SÜPER KUPAYI ’DA KAZANARAK SEZONU ÜÇ KUPAYLA TAMAMLADI.