Antalya'da doğa yürüyüşü için gittikleri ormanlık alanda yollarını kaybederek mahsur kalan 4 genç, Jandarma Arama Kurtarma (JAK) ekipleri tarafından kurtarıldı.
Olayın gerçekleştiği bölge
Olay, dün akşam saatlerinde Döşemealtı ilçesinde, Ekşili Mahallesi Ekşili Göleti mevkiinde meydana geldi. B.Ş. (20), D.A. (18), E.T.Y. (18) ve S.K.Ö. (18) isimli 4 arkadaş, doğa tutkunlarının yaz aylarında sıkça ziyaret ettiği Ekşili Göleti ve Ekşili Şelalesi bölgesinde yürüyüş yapmaya karar verdi.
Kayıp durumu ve yardım çağrısı
Bir süre yürüyüş yaptıktan sonra gölete giren arkadaşlar, havanın kararmasıyla birlikte dönüş yoluna geçti. Ancak karanlıkta yollarını kaybeden gençler, uzun çabalarına rağmen geri dönmeyi başaramadı ve 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak yardım istedi.
Arama kurtarma operasyonu
İhbarın ardından Antalya İl Jandarma Komutanlığına bağlı JAK ve Döşemealtı İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, bölgeye intikal etti. Cep telefonlarının zor çektiği alanlarda gençlerle güçlükle iletişim kuran ekipler, konum bilgisi alarak arama çalışmalarına başladı. Yaklaşık 3 saatlik bir arama sonrası, ekipler gençlere ulaştı.
Gençlerin sağlık durumu
Sağlık durumları kontrol edilen B.Ş., D.A., E.T.Y. ve S.K.Ö.'nün herhangi bir yaralanma yaşamadığı belirlendi. JAK ekipleri, gençleri mahsur kaldıkları ormanlık alandan kurtarıp ailelerine teslim etti.
ANTALYA’DA DOĞA YÜRÜYÜŞÜ İÇİN GİTTİKLERİ ORMANLIK ALANDA YOLLARINI KAYBEDEREK MAHSUR KALAN 4 ARKADAŞ, JAK EKİPLERİ TARAFINDAN KURTARILDI.