Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Grup Birinciliği Bölge Şampiyonası’nda büyük bir başarıya imza atan Muğla İl Karması Kız Hokey Takımı, Konya’da düzenlenen turnuvayı namağlup tamamladı.
Konya’nın ev sahipliği yaptığı turnuva boyunca etkileyici bir performans sergileyen Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Muğla İl Karması Kız Hokey Takımı, turnuvadaki tüm rakiplerini mağlup etmeyi başardı. Sırasıyla Antalya, Kayseri ve Kahramanmaraş takımlarını yenen Muğla ekibi, finalesine adını yazdırdı.
Finalde büyük bir heyecan yaşanan karşılaşmada Denizli İl Karması ile karşı karşıya gelen Muğla’nın sultanları, normal süresi çekişmeli geçen maçın ardından penaltı atışlarına gitmek zorunda kaldı. Penaltı atışlarında rakibine 4-3 üstünlük sağlayarak şampiyonluk ipini göğüsleyen Muğla İl Karması, kupayı Muğla’ya getirdi.
Mücadelenin ardından açıklamalarda bulunan takımın antrenörü Serkan Şen, elde edilen başarıdan dolayı sporcularını kutladı. Mücadeleci ruhun ve özverinin mükafatını aldıklarını belirten Şen, “Hokeyin yer aldığı tüm organizasyonlarda Muğla olarak sahadayız ve gittiğimiz her turnuvadan başarılı sonuçlarla dönüyoruz. Bizlere her zaman inanan ve desteklerini esirgemeyen Muğla Valimiz Sayın İdris Akbıyık ve Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Sayın Kazım Açıkbaş’a tüm takımım adına teşekkürlerimi sunarım” dedi.
MUĞLA’NIN HOKEYCİ KIZLARI KONYA’DA DESTAN YAZDI: BÖLGE ŞAMPİYONU MUĞLA