23.06.2026-11:07 (Son Güncelleme:23.06.2026-11:07)

Motosiklet sürücüsü, trafik nedeniyle kaldırımdan gitti

Eskişehir'de bir motosiklet sürücüsü, trafik yoğunluğu nedeniyle kaldırımı kullanarak ilerlediği anlar bir vatandaş tarafından kaydedildi.

Eskişehir'in Odunpazarı ilçesinde, Mustafa Kemal Atatürk Caddesi'nde meydana gelen ilginç bir olayda, sıkışık trafikte beklemek istemeyen bir motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna burada devam etti.

Yoğun trafik nedeniyle zaman kaybetmek istemeyen motosikletli, yaya güzergahında ilerleyerek dikkat çekti. Sürücünün bu hareketi, olay anında bir aracın içindeki vatandaş tarafından kaydedildi. Motosiklet sürücüsü, kaldırımda bir süre ilerledikten sonra gözden kayboldu.

Bu durum, trafik kurallarının ihlal edilmesinin yanı sıra, yayaların güvenliğini de tehlikeye atabilecek bir eylem olarak değerlendiriliyor.

TRAFİĞİ BEKLEMEMEK İÇİN KALDIRIMDAN YOLUNA DEVAM ETTİ

Haber365
bilgi@haber365.com.tr