22.06.2026-20:01 (Son Güncelleme:22.06.2026-20:01)

Manisa'da katlanır plakalı motosiklete 156 bin TL ceza

Manisa'nın Salihli ilçesinde, katlanır plaka ve abartı egzoz kullanan motosiklet sürücüsüne 156 bin TL ceza kesildi.

Manisa'nın Salihli ilçesinde, polis ekiplerinin denetimleri sırasında durdurulan bir motosiklette katlanır plaka düzeneği ve abartı egzoz tespit edildi. Kurallara aykırı donanımlarla trafikte seyreden sürücüye toplam 156 bin lira idari para cezası uygulanırken, motosiklet 2 ay süreyle trafikten men edildi.

Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ilçede huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Durumundan şüphelenilen bir motosiklet ekipler tarafından durduruldu. Yapılan incelemede motosikletin plakasının katlanır sistemle gizlenebildiği ve plaka için özel bir düzenek bulunduğu belirlendi. Ayrıca araçta abartı egzoz kullanıldığı da tespit edildi.

Tespit edilen ihlaller nedeniyle motosiklet sürücüsüne toplam 156 bin lira para cezası kesildi. Motosiklet ise 2 ay süreyle trafikten men edilerek, çekici yardımıyla otoparka götürüldü.

Polis ekipleri, trafik güvenliğini tehlikeye atan ve kurallara aykırı araç kullanan sürücülere yönelik denetimlerin kararlılıkla devam edeceğini bildirdi.

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE POLİS EKİPLERİNİN DENETİMLERİ SIRASINDA DURDURULAN BİR MOTOSİKLETTE, KATLANIR PLAKA DÜZENEĞİ VE ABARTI EGZOZ TESPİT EDİLDİ. KURALLARA AYKIRI DONANIMLARLA TRAFİKTE SEYREDEN SÜRÜCÜYE TOPLAM 156 BİN LİRA İDARİ PARA CEZASI UYGULANIRKEN, MOTOSİKLET 2 AY SÜREYLE TRAFİKTEN MEN EDİLDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr