24.06.2026-17:07 (Son Güncelleme:24.06.2026-17:07)

Manisa'da abartılı egzoza 27 bin 629 TL ceza

Manisa'nın Salihli ilçesinde yapılan denetimlerde abartı egzoz kullanan motosiklet sürücüsüne 27 bin 629 TL ceza kesildi.

Manisa’nın Salihli ilçesinde, polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde, abartı egzoz ile çevreyi rahatsız eden bir motosiklet sürücüsüne 27 bin 629 TL idari para cezası uygulandı.

Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, huzur ve güvenliği sağlamak amacıyla denetimlerini aralıksız sürdürmektedir. Bu kapsamda, Askeriye Caddesi üzerinde durumundan şüphelenilen bir motosiklet durdurularak kontrol edilmiştir.

Yapılan incelemede motosiklette abartı egzoz bulunduğu ve sürücünün yetersiz ehliyetle araç kullandığı tespit edilmiştir. Kurallara aykırı şekilde trafiğe çıkan motosiklet, 1 ay süreyle trafikten men edilirken, sürücüsüne abartı egzoz kullanımı ve yetersiz ehliyet nedeniyle toplamda 27 bin 629 TL para cezası kesilmiştir.

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE POLİS EKİPLERİ TARAFINDAN YAPILAN DENETİMLERDE, ABARTI EGZOZ İLE ÇEVREYİ RAHATSIZ ETTİĞİ BELİRLENEN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNE 27 BİN 629 TL İDARİ PARA CEZASI UYGULANDI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr