24.06.2026-17:19 (Son Güncelleme:24.06.2026-17:19)

Kırşehir il genel meclis başkanı avşaroğlu, basınla yol yapım çalışmalarını paylaştı

Kırşehir İl Genel Meclis Başkanı Kamil Avşaroğlu, yol yapım çalışmalarını değerlendirerek, 250 kilometreye ulaşan yol ağını duyurdu.

Kırşehir İl Genel Meclis Başkanı Kamil Avşaroğlu, basın temsilcileriyle yaptığı görüşmede, Özel İdare tarafından sürdürülen yol yapım çalışmalarının hız kesmeden devam ettiğini belirtti. Geçen yıl 150 kilometre olan yol ağını, bu yıl 250 kilometreye çıkardıklarını ifade eden Avşaroğlu, ekiplerin 5 ayrı bölgede görev yaptığını kaydetti.

Avşaroğlu, hasat dönemi nedeniyle 252 köyün arazi yolunun açılması amacıyla çalışmaların devam ettiğini aktarırken, Karayolları Genel Müdürlüğü’nün desteğiyle 4 greyderin hizmete alındığını duyurdu. Ayrıca, devlet ve hükümet yatırımlarını da yakından takip ettiklerini vurguladı.

Kaman ilçesi Organize Sanayi Bölgesi’nde kurulması planlanan beton santrali hakkında da değerlendirmelerde bulunan Avşaroğlu, yatırımcılar ve vatandaşların görüşlerinin alındığını söyledi. Organize sanayinin geleceğini düşünerek hareket ettiklerini ifade eden Avşaroğlu, bölgede 7-8 yeni yatırımcının gelmesine yönelik kararların alındığını fakat bu gelişmelerin yeterince gündeme gelmediğini dile getirdi.

Öte yandan, Kırşehir’de yaşanan sel felaketine yönelik de açıklamalarda bulunan Avşaroğlu, yaklaşık 350 kişinin mağdur olduğunu belirtti. Milletvekillerinin girişimleri sonucu Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından mağdurlara yaklaşık 6 milyon liralık destek sağlanacağı bilgisini verdi. Avşaroğlu, Çiçekdağı ve Boztepe ilçelerinde hasar giderme çalışmalarının sürdüğünü de sözlerine ekledi.

KIRŞEHİR İL GENEL MECLİS BAŞKANI KAMİL AVŞAROĞLU, ÖZEL İDARE OLARAK YOL YAPIM ÇALIŞMALARINI ARALIKSIZ SÜRDÜRDÜKLERİNİ BELİRTEREK, GEÇEN YIL 140-150 KİLOMETRE OLAN YOL AĞINI BU YIL 250 KİLOMETREYE ÇIKARDIKLARINI SÖYLEDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr