Kayseri Büyükşehir Belediyesi, yılın ilk beş ayında 1 milyonu aşkın yolcuya hizmet veren Kayseri Havalimanı yolunda dekoratif aydınlatma sistemi uygulaması başlattı. İşletme ve İştirakler Dairesi Başkanlığı ekiplerince gerçekleştirilen bu uygulama ile havalimanı yolu gece saatlerinde renkli ve güzel bir görünüme kavuşuyor.
Şehrin dört bir yanında gerek altyapı ve üstyapı gerekse çevre düzenleme çalışmalarını sürdüren Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç yönetimindeki Kayseri Büyükşehir Belediyesi, şehre estetik dokunuşlarını devam ettiriyor. Bu kapsamda, Büyükşehir Belediyesi İşletme ve İştirakler Dairesi Başkanlığı tarafından Kayseri Havalimanı yolunda bulunan aydınlatma direklerine dekoratif aydınlatma sistemi uygulanıyor.
Trafik akışında herhangi bir aksaklık yaşanmaması amacıyla gerekli tüm tedbirlerin alındığı bu çalışmada, aydınlatma direklerine eklenen dekoratif sistemle havalimanı giriş çıkışına estetik bir görünüm kazandırılmıştır. Kayseri Büyükşehir Belediyesi, yaptığı çevre düzenlemeleri, alternatif ulaşım yolları ve diğer çalışmalar ile Kayseri Havalimanı'nın yolculara daha nezih ve konforlu bir hizmet sunmasına katkı sağlamaya devam ediyor.
KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ; YILIN İLK BEŞ AYINDA 1 MİLYONU AŞKIN YOLCUYA HİZMET VEREN KAYSERİ HAVALİMANI YOLUNDA DEKORATİF AYDINLATMA SİSTEMİ UYGULAMASI BAŞLATTI.