27.06.2026-10:37 (Son Güncelleme:27.06.2026-10:37)

Kaymakam özefe: buharkent’le gönül bağım baki kalacak

Bu akşam düzenlenen veda yemeğinde Kaymakam Özefe, Buharkent halkına veda etti ve gönül bağının devam edeceğini vurguladı.

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Malatya’nın Yazıhan ilçesine atanan Buharkent Kaymakamı Abdullah Emre Özefe onuruna Buharkent Belediyesi tarafından bir veda yemeği düzenlendi.

Buharkent Belediyesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen veda programına ilçe protokolü, kurum amirleri ve davetliler katıldı. Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, Özefe’ye ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ederek yeni görevinde başarılar diledi. Erol, “Bu görev değişiminin tüm hemşehrilerimiz için hayırlara vesile olmasını dileriz” ifadelerini kullandı.

Veda programında duygu dolu bir konuşma yapan Kaymakam Abdullah Emre Özefe, Buharkent’te görev yapmaktan büyük onur duyduğunu belirterek halktan helallik istedi. Özefe, “Bu son konuşmamda huzurunuza yalnızca devletimizin bana tevdi ettiği kaymakamlık unvanıyla değil, bu güzel ilçenin ekmeğini yemiş, suyunu içmiş, sizlerle sevinip, sizlerle hüzünlenmiş bir kardeşiniz, bir hemşehriniz olarak çıkıyorum” dedi.

Görev süresi boyunca adaletli ve vatandaş odaklı bir hizmet anlayışıyla çalışmaya gayret ettiklerini dile getiren Özefe, “Devletimizin kapısına gelen, derdine derman arayan hiç kimseyi geri çevirmemeye gayret gösterdim. Fakat insanız, muhakkak kusurlarımız olmuştur. Ne kadar özen göstersek de yoğunluğumuzun ve sorumluluklarımızın ağırlığı altında farkında olmadan kalbini kırdığım, derdine derman bulamadığım vatandaşlarımız olduysa, niyetimin temizliğine ve gayretimin samimiyetine sığınarak lütfen haklarınızı bana helal ediniz” diye konuştu.

Buharkent ile görev bağının sona erse de gönül bağının devam edeceğini vurgulayan Özefe, “Anadolu’nun hangi köşesinde olursam olayım, aziz Buharkentlilere kapım sonuna kadar açık olacak. Buradan ayrılırken Rabbimden hanelerinize bereket, ömrünüze huzur niyaz ediyorum. Her birinize en derin sevgilerimi, muhabbetlerimi ve şükranlarımı sunuyorum. Allah’a emanet olun” ifadelerini kullandı.

Düzenlenen veda yemeği, Kaymakam Abdullah Emre Özefe’ye günün anısına hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

CUMHURBAŞKANLIĞI KARARNAMESİ İLE MALATYA'NIN YAZIHAN İLÇESİNE ATANAN BUHARKENT KAYMAKAMI ABDULLAH EMRE ÖZEFE ONURUNA BUHARKENT BELEDİYESİ TARAFINDAN VEDA YEMEĞİ DÜZENLENDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr