24.06.2026-18:43 (Son Güncelleme:24.06.2026-18:43)

İçişleri Bakanı Çiftçi, Sağlık Bakanı Memişoğlu ile bir araya geldi

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile birlikte kamu hizmetleri ve acil durumlarla ilgili işbirliklerini değerlendirdi.

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile gerçekleştirdiği ziyarette, "Vatandaşlarımızın huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine daha hızlı erişimi noktasında yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdik" dedi.

Bakan Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Sağlık Bakanımız Kemal Memişoğlu'nu ziyaret ederek; vatandaşlarımızın huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine daha hızlı erişimi noktasında yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdik. Vatandaşlarımızın acil durumlarda devletimizin yardım eline daha hızlı ulaşmasını sağlayan HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması, afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığını yakından ilgilendiren konularda kurumlarımız arasındaki iş birliğinin artırılması başta olmak üzere birçok konuda istişarelerde bulunduk" ifadelerini kullandı.

Bakan Çiftçi, ayrıca, "Muhterem Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde; güçlü kurumlar arasındaki eş güdümü daha da pekiştirerek, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla aziz milletimize hizmet etmeyi sürdüreceğiz. Nazik ev sahipliği dolayısıyla Sayın Bakanımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum. Allah; devletimize güç, milletimize sağlık ve esenlik, ülkemize huzur ve bereket nasip eylesin" diye ekledi.

İÇİŞLERİ BAKANI MUSTAFA ÇİFTÇİ, SAĞLIK BAKANI KEMAL MEMİŞOĞLU’NA GERÇEKLEŞTİRDİĞİ ZİYARETE İLİŞKİN, "VATANDAŞLARIMIZIN HUZURU, GÜVENLİĞİ VE KAMU HİZMETLERİNE DAHA HIZLI ERİŞİMİ NOKTASINDA YÜRÜTÜLEN ORTAK ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRDİK" DEDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr