24.06.2026-09:46 (Son Güncelleme:24.06.2026-09:46)

Gölpazarıspor 1. amatör lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti

Bilecik 2. Amatör Lig'de Gölpazarıspor, son hafta şampiyonluğu kaybederek 1. Amatör Lig'e yükselemadı.

Bilecik 2. Amatör Lig’de sezon sona ererken, B Grubu’ndaki Gölpazarıspor son haftada 1. Amatör Lig’e yükselme şansını kaybetti.

2. Amatör Lig’de A ve B Grupları’nda ligin son haftası geride kalırken, gruplarında ilk 2 sırada yer alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lig’e yükseldiler. A Grubu’nun son haftasında şampiyonluğu geçen hafta garantileyen Kandillispor, kendi evinde Güneşspor’u 10-1’lik skorla mağlup etti. Ligi ikinci bitirerek 1. Amatör Lig’e yükselen diğer takım olan Kurtköyspor ise kendi sahasında Bozüyük Gücüspor’u 3-0 yenerek başarılarını sürdürdü. Kandillispor 6 maçta 5 galibiyet ve 1 mağlubiyetle 16 puan toplarken, Kurtköyspor 12, Güneşspor 3 ve Bozüyük Gücüspor ise 1 puanla ligi tamamladı.

B Grubu’ndaki son haftada 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor, kendi evinde ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor Kulübü’ne 3-2 yenilerek 1. Amatör Lig’e yükseme şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada olan Vezirhanspor ise kendi sahasında Bayırköyspor’u 4-0 yenerek puanını 9’a yükseltti. Bu sonuçlar sonrası 13 puanlı 1299 Bilecikspor Kulübü ve 9 puanlı Vezirhanspor, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselen takımlar oldu.

1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ

Haber365
bilgi@haber365.com.tr