26.06.2026-13:15 (Son Güncelleme:26.06.2026-13:15)

Elazığ ruh sağlığı ve hastalıkları hastanesi’nde çalışan memnuniyeti toplantısı yapıldı

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi'nde çalışan memnuniyeti için aylık toplantı gerçekleştirildi.

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde "Çalışan Memnuniyeti Toplantısı" gerçekleştirildi.

Bu toplantının amacı, ç çalışanların görüş, öneri ve taleplerinin değerlendirilmesi, kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması olarak belirlendi. Her ay düzenli olarak yapılan toplantılarda, hastanenin farklı birimlerinde görev yapan personelin çalışma koşulları, hizmet süreçlerinde karşılaşılan sorunlar, çözüm önerileri ve kurumsal işleyişe yönelik değerlendirmeler ele alındı.

Çalışanların doğrudan yönetime ilettiği görüş ve öneriler dikkatle dinlenirken, hizmet sunumunun daha etkin ve verimli hale getirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulunuldu.

ELAZIĞ’DA ÇALIŞAN MEMNUNİYET TOPLANTISI

Haber365
bilgi@haber365.com.tr