25.06.2026-12:57 (Son Güncelleme:25.06.2026-12:57)

Elazığ Belediyesi'nden kadına yönelik şiddetle mücadele semineri

Elazığ Belediyesi, personeline yönelik 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele' semineri düzenledi.

Elazığ Belediyesi, personeline yönelik 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele' konulu seminer düzenledi.

Elazığ Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından belediye personelinin bilgilendirilmesine yönelik eğitim seminerleri devam etmektedir. Bu kapsamda, şiddetin toplumun temel taşı olan aile üzerindeki etkilerinin vurgulandığı 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele' semineri gerçekleştirildi.

Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi Hazar Toplantı Salonu'nda düzenlenen seminere belediye personeli katılım sağladı. Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) tarafından gerçekleştirilen seminerde Eğitimci Adnan Tügen, şiddetin tanımı, türleri, nedenleri, kadın ve çocuklar üzerindeki etkileri, yasal haklar ve korunma yolları hakkında katılımcılara bilgiler verdi.

Ayrıca, toplumsal cinsiyet eşitliği, farkındalık artırma ve şiddetin önlenmesine yönelik konuların ele alındığı seminertte, şiddetin önlenmesinde eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarının rolü anlatıldı.

Elazığ Belediyesinden yapılan açıklamada, 'Personele yönelik bilgilendirme ve eğitim seminerleri aralıksız sürüyor. Eğitimlerle farkındalığın oluşturularak toplumsal sorumluluk bilincinin artırılması hedefleniyor' ifadelerine yer verildi.

ELAZIĞ BELEDİYESİ, PERSONELİNE YÖNELİK "KADINA YÖNELİK ŞİDDETLE MÜCADELE" KONULU SEMİNER DÜZENLEDİ

Haber365
bilgi@haber365.com.tr