Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, 2026 yılının ilk yarısında gerçekleştirdiği çalışmalara dair ayrıntılı bir rapor yayınladı. 'Spor Şehri Düzce' mottosunu benimseyen müdürlük, düzenlediği organizasyonlar, Sağlıklı Yaşam Merkezleri ve Gençlik Ofisi aracılığıyla bu yılın ilk döneminde binlerce vatandaşla doğrudan etkileşim sağladı.
Düzce Belediyesi, her yaştan bireyin sporu yaşam tarzı haline getirmesi amacıyla teşviklerini sürdürüyor. Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü’nün yürüttüğü faaliyetler sonucunda, 2026 yılının ilk yarısında düzenlenen etkinlikler sayesinde üniversite ve liselerden ortaokullara kadar yaklaşık 20 bin genç, sporu günlük hayatlarının bir parçası haline getirme konusunda bilinçlendirildi.
Hareket Okulumda projesi
2026 yılının ilk yarısında 12 okulda gerçekleştirilen Hareket Okulumda Projesi çerçevesinde, öğrencilere sporu sevdirmeye yönelik etkinlikler düzenlendi. Gençler, ilgi alanlarına göre yeteneklerini gösterme fırsatı buldu. Ayrıca, Gençlik Ofisi ve spor salonlarına davet edilen gençler, bu alanlarda becerilerini geliştirmeleri için teşvik edildi. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri sırasında Anıtpark’ta düzenlenen şenlikte 7-16 yaş aralığındaki 180 yarışmacıya başarı belgeleri takdim edildi.
Gençlerin hareket ilgisi artıyor
Geçtiğimiz Nisan ayında açılan Gençlik Ofisi ve Hareket Alanı, gençler arasında popülaritesini artırmaya devam ediyor. 800 üyesi bulunan Gençlik Ofisi'nde gerçekleştirilen toplantılar ve yarışmalar, gençlerin hem eğlenceli vakit geçirmesine hem de yeteneklerini geliştirmesine katkı sağlıyor.
Doğa etkinlikleri ve tiyatro
2026 yılının ilk yarısında mevsim koşullarına uygun bir şekilde gençler için çeşitli etkinlikler gerçekleştiren Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, doğa kampı ve trekking etkinliklerinde toplam 215 genci ağırladı. Ayrıca, Gençlik Ofisi üyesi 35 genç için düzenlenen il dışı geziler, Gençlik Haftası, Engelsiz Yaşam Pikniği ve Oryantiring Haftası gibi etkinliklerde 200 genç arasında çeşitli turnuvalar düzenlendi.
Sağlıklı yaşam programları
Ölç, Fark Et, Hareket Et projesi kapsamında sağlıklı yaşamı teşvik eden müdürlük, 12 farklı noktada vatandaşlara fiziksel ölçüm yaparak, kayıtlı bireylere diyetisyen destek hizmeti sundu. Yaz dönemi boyunca çeşitli etkinliklerin planlandığını belirten Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, çalışmaların kesintisiz süreceğini ifade etti.
DÜZCE BELEDİYESİ GENÇLİK VE SPOR HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ, 2026 YILININ İLK YARISINDA YAPILAN ÇALIŞMALARA İLİŞKİN AYRINTILI RAPORUNU YAYINLADI. “SPOR ŞEHRİ DÜZCE” MOTTOSUNU HER YAŞTAN DÜZCELİYE AŞILAYAN MÜDÜRLÜK DÜZENLENEN ORGANİZASYONLAR, SAĞLIKLI YAŞAM MERKEZLERİ VE GENÇLİK OFİSİ ARACILIĞI İLE BU YILIN İLK YARISINDA BİNLERCE KİŞİYLE DOĞRUDAN TEMASA GEÇTİ.