22.06.2026-11:03 (Son Güncelleme:22.06.2026-11:03)

Darıca’da taleplere hızlı çözüm için kurulan dimer faaliyete geçti

Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER), vatandaşların taleplerine hızlı çözüm sunmak amacıyla faaliyete geçti.

Darıca’da vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi hızlandırmak ve taleplere daha etkin çözüm sunmak amacıyla Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER) kuruldu. Merkez, Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyet göstermeye başlayarak, vatandaşlardan gelen başvuruların kayıt altına alınması, ilgili birimlere yönlendirilmesi ve sonuçlandırılması süreçlerini tek elden koordine edecek.

DİMER’i ziyaret eden Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. İncelemeleri sırasında çağrı merkezinin başına geçen Bıyık, vatandaşlardan gelen telefonları bizzat yanıtlayarak, talepleri dinleyip sisteme kaydetti.

Bıyık, DİMER sayesinde başvuruların ilgili müdürlüklere çok daha hızlı ulaştırılacağını ve çözüm süresinin kısalacağını belirtti. Ayrıca süreçlerin anlık olarak takip edilebileceğini aktardı. Belediyeciliğin vatandaşın sesine kulak vermekle başladığını vurgulayan Bıyık, "Hemşehrilerimizin talep, öneri ve şikayetlerini en hızlı şekilde ilgili birimlerimize ulaştıracak, süreçleri anlık olarak takip ederek çözüm odaklı hizmet anlayışımızı daha da güçlendireceğiz. Vatandaşımızın sesi bizim yol haritamızdır. İnsana dokunan belediyecilik, vatandaşın taleplerine kulak vermek ve çözüm üretmekle başlar" ifadelerini kullandı.

Yeni sistemle birlikte Darıca Belediyesi'nin hizmetlerinde erişilebilirlik ve şeffaflığın artırılması hedefleniyor.

DARICA'DA VATANDAŞLARLA BELEDİYE ARASINDAKİ İLETİŞİMİ HIZLANDIRMAK VE TALEPLERE DAHA ETKİN ÇÖZÜM SUNMAK AMACIYLA DARICA BELEDİYESİ İLETİŞİM MERKEZİ (DİMER) KURULDU.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr