Burhaniyeli öğrenciler sokak hayvanları için anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdi
Burhaniye ilçesindeki özel bir kolejin 2. ve 3. sınıf öğrencileri, Burhaniye Belediyesi Alida Nedim Erarslan Sokak Hayvanları Bakımevi'ni ziyaret ederek hayvan sevgisinin en güzel örneklerinden birini sergiledi. Ziyarete, Burhaniye Belediye Meclis Üyesi Aşkıbirce Uzkurt ile Sağlık İşleri ve Veteriner İşleri Müdürü Barış Hakan da eşlik etti.
Öğrenciler, bakımevinin can dostlarıyla vakit geçirirken, aynı zamanda bakımevinin duvarlarını rengârenk resimlerle süslediler. Bu etkinlik, hayvanları seven öğrencilerin barınağın duvarlarına yaptıkları resimlerle hayvanlara olan sevgilerini ifade etmelerini sağladı. Ayrıca, etkinlik, hayvan sevgisi ve sosyal sorumluluk bilincinin küçük yaşlarda gelişmesine katkıda bulundu.
Öğrencilerin yaptığı resimler, bakımevine ayrı bir güzellik kattı. Bu ziyarette öğrencilerin neşesi ve can dostlarla kurduğu sıcak bağlar, etkinliğe anlam kazandırdı.
BARINAK ZİYARETİ