25.06.2026-15:05 (Son Güncelleme:25.06.2026-15:05)

Bolu'da yasadışı salep toplama cezasına isyan eden kişi çatıya çıktı

Bolu Yeniçağa'da yabani salep toplama cezasıyla isyan eden bir kişi intihar girişiminde bulundu. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde doğadan toplanması yasak olan yabani salep için toplam 2 milyon 97 bin 735 TL para cezası kesilen 3 kişiden biri, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu. Olay, Ali K. adlı şahsın '2 milyon lira ceza kestiler. Kendimi atacağım' şeklindeki sözleri ile dikkat çekti.

Olayı fark eden çevredekilerin hızlı müdahalesiyle sağlık, polis ve itfaiye ekipleri olay yerine sevk edildi. İtfaiye, muhtemel bir duruma karşı binanın alt kısmına atlama brandası kurarak güvenlik önlemi alırken, polis ekipleri ise Ali K.'yı ikna etmek için çatıya çıktı.

Ali K., intihar girişiminde bulunduğu süre boyunca hem kesilen ceza miktarını hem de jandarma ekiplerinin babasına kötü muamele yaptığını belirterek karşı çıktı. Aşağıda bekleyen gazetecilere '2 milyon lira bize ceza kestiler. Kendimi atacağım' diyerek seslendi.

Uzun süren ikna çabaları neticesinde Ali K., bulunduğu yerden güvenli bir şekilde indirildi ve ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. Olayla ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.

SALEP CEZASINA KIZAN ŞAHIS, BOLU ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BİNASININ ÇATISINA ÇIKARAK İNTİHAR GİRİŞİMİNDE BULUNDU

Haber365
bilgi@haber365.com.tr