22.06.2026-11:43 (Son Güncelleme:22.06.2026-11:43)

Bolu'da TEM Otoyolu'nda 6 düzensiz göçmen yakalandı, organizatör tutuklandı

Bolu'da TEM Otoyolu'nda yapılan denetimlerde 6 düzensiz göçmen yakalandı, organizatör gözaltına alındı ve tutuklandı.

Bolu'da TEM Otoyolu üzerine gerçekleştirilen denetimlerde, yasa dışı yollarla Türkiye'ye girdiği tespit edilen 6 Suriye uyruklu düzensiz göçmen yakalandı. Bolu İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yürütülen bu operasyon, Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğü tarafından gerçekleştirildi.

19 Haziran'da yapılan denetimlerde, yakalanan göçmenler hakkında sınır dışı işlemleri başlatıldı. Aynı gün, göçmen kaçakçılığı suçundan A.S. isimli bir organizatör gözaltına alındı. Gözaltı işlemlerinin ardından şüpheli, adliye sevk edildi ve 20 Haziran tarihinde çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

TEM OTOYOLU BOLU GEÇİŞİNDE YAPILAN DENETİMDE YASA DIŞI YOLLARLA ÜLKEYE GİRİŞ YAPTIĞI BELİRLENEN 6 DÜZENSİZ GÖÇMEN YAKALANARAK HAKLARINDA SINIR DIŞI İŞLEMLERİ BAŞLATILDI, ORGANİZATÖR İSE TUTUKLANDI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr