27.06.2026-10:27
(Son Güncelleme:27.06.2026-10:27)
Bilecik U11 Gençler Ligi'nde şampiyonluk mücadelesi sona erdi. 4 Eylülspor, finalde rakibi Söğütsporu 5-0 mağlup ederek şampiyonluğa ulaştı.
Bilecik U11 Gençler Ligi'nde toplamda 3 grup bulunmaktaydı. Gruplarında ilk iki sırayı alan takımlar, çapraz eşleşmelerle play-off maçları oynadı. Eleme maçlarının ardından 4 Eylülspor ve Söğütspor finale yükseldi. Şampiyonluk mücadelesi, Bilecik İstasyon Sentetik Sahası'nda gerçekleştirildi.
Final karşılaşmasını, Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut da takip etti. Maçın sonunda şampiyon olan takım, sahaya inerek tebrikleri kabul etti.
BİLECİK U11 GENÇLER LİGİ ŞAMPİYONU 4 EYLÜLSPOR OLDU
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Spor HABERLERİ