23.06.2026-09:49 (Son Güncelleme:23.06.2026-09:49)

Ağrı'da düzenlenen kurumlar arası futbol turnuvasının şampiyonu Türk Şeker Spor oldu

Ağrı'da gerçekleşen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası'nda Türk Şeker Spor, finalde Genç Sağlık FK'yi 2-0 mağlup ederek şampiyon oldu.

Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası sona erdi. Bu yıl toplam 52 takımın katılım gösterdiği turnuvanın finalinde Ağrı Türk Şeker Spor, Genç Sağlık FK ile karşı karşıya geldi.

Final mücadelesi büyük bir heyecana sahne olurken, Ağrı Türk Şeker Spor, rakibini 2-0 yenerek turnuvanın şampiyonu oldu. Bu galibiyette golleri atan isimler ise Burhan Gökçe ve Berat Ağralı oldu.

Ağrı Türk Şeker Spor, elde ettiği bu başarı ile sporseverlerin takdirini kazandı ve 52 takım arasından en iyisi olarak öne çıkmayı başardı.

KURUMLAR ARASI TURNUVADA ŞAMPİYON TÜRK ŞEKER SPOR OLDU

Haber365
bilgi@haber365.com.tr