Haber365 Ana Sayfa » Magazin » Demet Akalın'a Hamilelik Sorusu

Demet Akalın'a Hamilelik Sorusu

Demet Akalın'a Hamilelik Sorusu
13.10.2012 Cumartesi 10:38
Bu Habere 9 Yorum Yapıldı
Bu Haber 10267 Defa Okunmuştur
Nisan ayında Okan Kurt ile evlenen şarkıcı Demet Akalın'ın hamile olduğu iddia edildi. Bakın Akalın, bu iddiaya nasıl cevap verdi.
Demet Akalın, gazetecilere “Hamile kalmak için kullandığım ilaçlar yüzünden şiştim. Henüz ortada bebek yok” dedi.

Bu arada Okan Kurt yemek dönüşü otopark görevlisine 100 TL verdi.

Demet Akalın, “Işınlar barıştı, hesap bize kaldı” diye espri yaptı.



Advertorial
Anahtar Kelimeler
Bu Habere Oy Verin
Bu Haber Oylanmadı. İlk Siz Oy Kullanın.
Bu Habere Yorum Ekle
  • Misafir
    15.10.2012 15:31
    BAK ŞİDİ ACABA YORUMU YAPAN BUNU MUHAKKAK OKU
    İLK ÖNCE ŞUNU SÖYLEMELİYİM Kİ BERBAT Bİ ANLATIM BOZUKLUGU İCEREN BİR YAZI YAZMIŞSIN,İKİNCİSİ APLA DEGİL ABLA,ÜCÜNCSÜ İSE EVLİ,MUTLU,COCUKLU BİR ERKEGİM YANİ ABLA FALAN DEGİL DİREK ABİ DİYE BİLİRSİN....BU YAZIYA CVP.BEKLİYORUM YAZA BİLİRSEN
  • Misafir
    14.10.2012 16:48
    .....
    şu 5 kuruş etmez insanları gündemde tutarak milleti aptal ettiniz hele twitter gibi saçma sapan bi ortam körler sağarlar birbirini ağırlar böyle insanların oyuncağı olmayın kendinizi kullandırmayın onlar kim ki onlar sizi övsün burnumu sildiğim mendil daha kıymetli onlardan uyanın şu aptal rüyalardan
  • Misafir
    14.10.2012 12:36
    c.s.
    yaa bu kadın kırkını geçti ne hamileliği bu yaştan sonra bebek mi olur
  • Misafir
    14.10.2012 07:51
    ...
    bak şimdi hamile mi acabaaaa ... uyku tutmaz şimdi beni... o yoru yapma diyen (büyük bi ihtimal evde galmış bi aplamız) işiniz gaydınız yok mu sizin yaa git bak bi polis terörist öldürmüş mis gibi ama mallar onu bile şikayet etmişler bunlar falan var git onlarla ilgilen aplacım demet in millete ne faydası oldu da burda trip atıyorsun bi de yazık...
  • Misafir
    13.10.2012 15:18
    YORUM YAPMA OZAMAN
    ilgilenmiyorsan yorum yapmazsın arkadaşım o kadar basit yorum yapanlarada seni ilgilendirmez,sen kendi işine bak başkasıda seni ilgilendirmez
  • Misafir
    13.10.2012 15:03
    :/
    demet hamile olmuş olmamış. bizene yaa. nelerle ugraşıyorsunuz..!
  • Misafir
    13.10.2012 13:39
    İNŞALLAH OLUR
    ÖNCELİKLE DEMET TÖVBE ETMELİ,CÜNKÜ BEBEK İSTEMEDİGİNİ, ASLA DÜŞÜNMEDİGİNİ DEVALARCA SÖYLEDİ VE ALLAH CANI GÖNÜLDEN EDİLEN DUALARI VE İSTEKLERİ GERİ CEVİRMEZ ALLAH'IN GÜCÜNE GİTTİ O ZAMAN NE KADAR HATA KONUŞTUGUNU FARK ETTİM AMA O SANIRIM HALA FARKINDA DEGİL
  • Misafir
    13.10.2012 13:38
    DÜŞÜNEREK KONUŞ TATLIM
    HER KADININ DOGASINDA ANNE OLMAK VARDIR AMA DEMET COK BÜYÜK LAF ETTİ BEBEK İSTEMEDİGİNİ VE BU KONUDA DAHA Bİ COK ŞEY SÖYLEDİ YANLIŞ CÜMLELER KULLANDI UMARIM OLUR
  • Misafir
    13.10.2012 10:57
    türkiyenin gündemi
    çok önemli bir haber sizi kutluyorum,millet ne derte siz ne derttesiniz.yazıkya vallahi yazık bu millete ayıp..