Haber365 Ana Sayfa » Ekonomi » 2013 Asgari Ücret Rakamları Açıklandı (Video)

2013 Asgari Ücret Rakamları Açıklandı (Video)

2013 Asgari Ücret Rakamları Açıklandı (Video)
27.12.2012 Perşembe 17:47
Bu Habere 52 Yorum Yapıldı
Bu Haber 14328 Defa Okunmuştur
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, 2013 yılı asgari ücreti ilk 6 ay için 978,75 lira olarak açıkladı.
Milyonlarca çalışanı ilgilendiren asgari ücret belli oldu.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun yaptığı 4. toplantının ardından açıklama yaptı.

Çelik şunları söyledi:
Enflasyonun çok üzerinde artış gerçekleştirildi. Aylık brüt asgari ücret 940 TL'den ilk 6 ay için 978, 75 TL'ye. İkinci 6 ay için 1021 TL'ye yükseltildi. Aylık net ücret ise 739,79 TL'den 774 TL'ye. İkinci 6 ay içinse 804,70 TL'ye yükseltildi. İlk 6 ay için yüzde 4.1, ikinci 6 ay için yüzde 4.4 artırıldı.
Advertorial
Bu Habere Oy Verin
Bu Haber Oylanmadı. İlk Siz Oy Kullanın.
Bu Habere Yorum Ekle
  • Misafir
    28.12.2012 21:53
    türk milleti
    bizim türk insanları bu kadar nankör 2001 de aldığımız maaşla ev kirası bile ödenmiyordu şimdi buna beğenmiyorsunuz sizlere ve sizin gibilere 500 tl zam yapsalar bu sefer eflasyon çıktı herşey pahalı der yine beğenmezsiniz yazık yazık hemde çok yazık
  • Misafir
    28.12.2012 18:59
    insan onuruna yakışan zam
    eveeeett işte akp nin insan onuruna yakışır zam anlayışı buymuş bende yanıldım belki budefa farklı olur sanmıştım oysa ben bu partiye oyda vermiştim şimdi madem askeri ücreti bşbkn belirliyecekti siz bkn bey niçin toplanıp durdunuz kocaman kocaman adamlarsınız küçücük rakamlarla okadar oyalanıyorsunuz attığınız taş ürküttüğünüz kurbaya deydimi deyyyymedi.beyler deymedi ben diyorumki askeri ücreti bize reva görenler bizden beter olur inşlah nedir bu ayrımcılık memura gelince bol kepçe vay neymiş seyyanen zam enflasyonfarkı zam iyileştirme zam askeri ücrete gelince çay simit hürmet görür oluyor yalnız benim oyumuda yüzde olarak kullanma hakkım olsaydı 0/0.10 verirdim size anladık işte insan onuruna düşen payı yazıklar olsun
  • Misafir
    28.12.2012 18:49
    yazık
    yılbaşında dolmuşa yapılan zam ile aynı hesaba gelir.insan olan insan pazarlık yapmak için utanır.vekile zama gelince yüzde 35 ler havada ucuşur.haram olsun.aldıkları maaş.yaptıkları harcama.haybeden yanlarında danışman adı altında barınan yadanlıkları na.
  • Misafir
    28.12.2012 15:33
    anlayan anladı..
    kızacak bir şey yok kemerleri biraz daha sıkacagız işe dolmuşla değilde yürüyerek gideriz ayakkabılarıda elimize alırsak sorun kalmaz..çocukların süt parasını kesemeyiz ya (olmayan süt parasını)...yazıklar olsun ....
  • Misafir
    28.12.2012 15:25
    belki
    canınızı sıkmayın 30 şubat ta asgari ücretten vergiyi kaldıraklarya o zaman rahatlarsınız...
  • Misafir
    28.12.2012 14:59
    olmaz böyle
    yahu hiç olmazsa 1000 lira yapın şunu nasıl ev geçindirecek bu insanlar çoluk çocuk var olur mu böyle . siz böyle yaparsanız herkes devletin kapısına dayanır yakınırsınız . herkesin insan gibi yaşamaya hakkı var kara kara düşünmeye değil.
  • Misafir
    28.12.2012 14:41
    çok yapmışlar
    kendilerine gelince boll sıfırlı asgariye gelince meydanda vermeseler daha iyidi
  • Misafir
    28.12.2012 14:22
    YAZIKLAR OLSUN
    BİRDE ÇIKMIŞ SANKİ ÇOK BİŞEY YAPMIŞ GİBİ AÇIKLAMA YAPIYOR UTNMADA KALMAMAIŞ SANKİ İYİ BİŞEY YAPMIŞLAR GİBİ
  • Misafir
    28.12.2012 13:12
    Garibanın Allahı var
    35 Tl zam.Hiçmi vicdanınız yok ya.Allah var Allah unutmayın.
  • Misafir
    28.12.2012 12:53
    yuh
    yuh çok vermişler gerçi onuda vergi diye geri alırlar elde var 0...beklenen oldu.